ultimate oz - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joey Jonge - WaarBenJij.nu ultimate oz - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joey Jonge - WaarBenJij.nu

ultimate oz

Blijf op de hoogte en volg Joey

26 Mei 2015 | Australië, Sydney

Ja de week was goed begonnen wat uitleg over de bankzaken en beetje kennis maken met de mensen in de groep. S middags een grote wandeling gemaakt van de harbour naar de botanic garden en dan naar het operahouse toen was ik de groep kwijt samen met een andere kerel wat bleek nou iedereen was na de wandeling gelijk na het hostel met de gratis bus :(.
Zo ik en die andere kerel zijn lekker kris kras op het gemakje terug gelopen. S avonds uit met de groep eerst verzamelen bij de wake up bar daarna nog na 2 clubs geweest was wel Gezellig. Volgende ochtend briefing over van alles van werk en plannen veel lagen nog in bed haha ik niet heb weer maar max 5 uur geslapen meer last van het tijdsverschil dan dat ik dacht. Zo na de briefing gelijk snel door naar de harbour voor de bootcruise. Die was echt super chil drank mee en hun zorgde voor de barbie (bbq). Gezwommen maar was niet echt warm wel lekker. S avonds verzamelen maar de engelsen in de groep moesten zoveel poederen dat we alleen met zijn vieren zijn door gegaan naar vivid live lichtfestival.super mooi daar was amsterdam niks bij.
Vandaag voor het eerst op tijd jn bed maar was alweer om half 5 wakker dus weer maar max 5 uur geslapen.vandaag uitchecken op hostel want we gaan 2 dagen op basecamp dus ben benieuwd :)
Nou dat was hem alweer cya mates ..

  • 26 Mei 2015 - 22:30

    Mirella:

    Nou, alles verloopt vlekkeloos hihihihi, veel plezier op bacecamp X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joey

Hoi, Ik ben joey en ik heb een jaar onbetaald verlof genomen. Ik werk nu 10 jaar bij me bedrijf en ben toe aan iets nieuws. Daarom ga ik een jaartje naar australie 23 mei vlieg ik.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 4025

Voorgaande reizen:

23 Mei 2015 - 20 Mei 2016

work and holiday adventure australie

Landen bezocht: