Time for a new adventure - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joey Jonge - WaarBenJij.nu Time for a new adventure - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joey Jonge - WaarBenJij.nu

Time for a new adventure

Blijf op de hoogte en volg Joey

17 Juni 2015 | Australië, Sydney

Ja daar zit ik dan in de bus to congee beach.
Heb echt een super tijd gehad in surfcamp, iedereen was zo chil.
En super mooie locatie daar seven mile beach super awesome.
Ik hoorde gelijk bij de groep Thanks everyone.
Gistermorgen de world surf league gekeken en de kerel die heeft gewonnen is een maat van shayno How awesome is that!
En als ik wil mag ik volgend seizoen daar weer gaan werken!
Gister ontmoette ik een meisje in de trein en die deed rollerskaten derby dus als ik geluk heb kan ik binnenkort eens een echte rollerskate derby wedstrijd bekijken. De wedstrijd voor morgen was al uit verkocht :(
Vanmorgen 6 uur in een klaslokaal gezeten pfff dat was zwaar haha maar heb me White card dus morgen lekker gaan solliciteren :)

Cya mates

  • 17 Juni 2015 - 21:08

    Ryan:

    Hey Joey ... Leuk om weer iets te lezen over jouw avonturen. Goed gedaan hoor, die white card en je bent handig genoeg om in de bouw te gaan werken. Veel succes bij het solliciteren. Gr. Ryan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joey

Hoi, Ik ben joey en ik heb een jaar onbetaald verlof genomen. Ik werk nu 10 jaar bij me bedrijf en ben toe aan iets nieuws. Daarom ga ik een jaartje naar australie 23 mei vlieg ik.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 4023

Voorgaande reizen:

23 Mei 2015 - 20 Mei 2016

work and holiday adventure australie

Landen bezocht: