the beginning - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Joey Jonge - WaarBenJij.nu the beginning - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Joey Jonge - WaarBenJij.nu

the beginning

Blijf op de hoogte en volg Joey

23 Mei 2015 | Nederland, Schiphol

Nou daar zit ik dan net door de scan helemaal alleen met me nieuwe koptelefoon op(thx liefje)muziek te luisteren.
Ik kreeg daarnet een berichtje van me moeder dit is jouw jaar en zo voelt het ook, er is zoveel gebeurt nu echt eens tijd voor mezelf. Daar was ik echt aan toe dus straks in een hele nieuwe omgeving op zoek naar wat ik wil.
Ik kijk er ook al heel erg na uit als me lieverd op vakantie na AU komt.
Ga zo vliegen dus luitjes spreek jullie snel weer ;)

  • 23 Mei 2015 - 12:26

    Roy Vermeirr:

    Joey heel veel plezier met jouw avontuur...

  • 23 Mei 2015 - 12:45

    Sharon:

    Goeie reis!! Hopelijk valt de jetlag een beetje mee.
    Succes en we horen het wel als je er bent! :) Have fun!

  • 23 Mei 2015 - 15:46

    Aukie:

    Goeie reis! Keep us updated! :D

  • 23 Mei 2015 - 21:55

    Sascha:

    Heeeeel veel succes en plezier Joey, ik vindt t onwijs stoer van jullie dat jullie dit aangaan!
    Liefs Sascha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joey

Hoi, Ik ben joey en ik heb een jaar onbetaald verlof genomen. Ik werk nu 10 jaar bij me bedrijf en ben toe aan iets nieuws. Daarom ga ik een jaartje naar australie 23 mei vlieg ik.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 4052

Voorgaande reizen:

23 Mei 2015 - 20 Mei 2016

work and holiday adventure australie

Landen bezocht: