out of Sydney to the sun in Cairns :) - Reisverslag uit Cairns, Australië van Joey Jonge - WaarBenJij.nu out of Sydney to the sun in Cairns :) - Reisverslag uit Cairns, Australië van Joey Jonge - WaarBenJij.nu

out of Sydney to the sun in Cairns :)

Blijf op de hoogte en volg Joey

12 Juli 2015 | Australië, Cairns

Yeah aangekomen in Cairns,super lekker weer hier.Nu lekker aan de promenade chillen ;)
Deze week was maar een saaie week, wel op 1 vette werkplek gewerkt er was een scene opgenomen voor the great gatsby.
Van de week een laptop gekocht was ik super blij mee want kon ik op het vliegveld lekker netflix kijken ;P.
Ooh ook nog een echte local ontmoet uit darwin en nodigde me uit als ik in de buurt ben om wat te gaan doen awesome;)Vandaag beetje rondlopen en kijken voor mooie bars om te werken.Heb bij 1 bar al me cv achter gelaten en hopelijk hoor ik daar wat van want het is echt een super mooie plek op de beste spot hier in Cairns.
Yeah mates going now to chill 

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joey

Hoi, Ik ben joey en ik heb een jaar onbetaald verlof genomen. Ik werk nu 10 jaar bij me bedrijf en ben toe aan iets nieuws. Daarom ga ik een jaartje naar australie 23 mei vlieg ik.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 4026

Voorgaande reizen:

23 Mei 2015 - 20 Mei 2016

work and holiday adventure australie

Landen bezocht: