Coogee :) - Reisverslag uit Coogee, Australië van Joey Jonge - WaarBenJij.nu Coogee :) - Reisverslag uit Coogee, Australië van Joey Jonge - WaarBenJij.nu

Coogee :)

Blijf op de hoogte en volg Joey

28 Juni 2015 | Australië, Coogee

Zo daar zit ik dan aan een picknicktafel laatste dag Coogee.
Coogee was super, lekker aan het strand.
Tof hostel met leuke mensen maar ik ga vandaag naar een ander hostel omdat het te veel reizen Is na me werk dus ga naar central kan ik gelijk de trein op.
Heb van de week 2 nachtdiensten demolition gedaan heb nog nooit zo hard moeten werken haha Nu heb ik een Job op een groot appartementen bouwsite het Is wel chil maar maandag word me laatste dag wil wat anders haha en op het moment Is er werk overal hier in Sydney :)
Je weet altijd op tv en in muziekclips zie je bouwvakkers groot/gespierd en tattooages en korte shorts hier zijn ze hoor haha
De tijd ga echt snel maar heb nu wel al een plan aantal weken werken beetje cultuur snuiven en lokals ontmoeten en dan vliegen naar Perth en daar een dikke 4x4 kopen en de hele westkust afreizen naar darwin ;)
Looking forward to our holiday honey
Cya mates

Joey

Hoi, Ik ben joey en ik heb een jaar onbetaald verlof genomen. Ik werk nu 10 jaar bij me bedrijf en ben toe aan iets nieuws. Daarom ga ik een jaartje naar australie 23 mei vlieg ik.