Basecamp - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joey Jonge - WaarBenJij.nu Basecamp - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joey Jonge - WaarBenJij.nu

Basecamp

Blijf op de hoogte en volg Joey

30 Mei 2015 | Australië, Sydney

Op naar basecamp 4 uur in de bus iedereen lag te slapen en ik uiteindelijk ook voor een uurtje. Aangekomen op het camp uitleg gekregen en pizza gegeten.
We gingen niet in tenten slapen want s'avonds koelde het te veel af.
Donderdag super lekker weer er was de hele dag geen wolkje in de lucht met de 4wd door de zandduinen en daar gesandboard dat was echt vet daarna een wandeling op een bergje 170 meter hoog gedaan. S'middags lekker naar het strand geweest en gechild s'avonds kampvuur op het strand :)
Vrijdag boottochtje en veel dolfijnen gezien.s'middags terug na Sydney s'avonds uiteten geweest met de groep en op tijd me bedje in. Eindelijk 8uur geslapen. Nu onderweg naar bondi beach voor een wandeling.
Cya mates

  • 02 Juni 2015 - 20:54

    Ryan:

    Hoi Joey, leuk om jouw reisverslagjes te lezen! Je zit alweer bijna 2 weken Down Under en hebt het blijkbaar goed naar je zin. Deze week surf-lessen en dat heb je ook al snel onder de knie hoorde ik van Jessie. Blijf je voorlopig in Sydney of ga je al verder trekken? En hoe is het eten daar?

    Hier gaat alles zijn gangetje... afgelopen zaterdag hadden we een superleuk feest bij Dow en aanstaande zaterdag naar Vestrock in Hulst... ze geven eindelijk eens mooi weer af. Het is hier trouwens wel stil in Zeeuws-Vlaanderen hoor, zo zonder jou ;-)).

    Nou veel plezier nog en ik kijk al uit naar je volgende blogje.

    Groetjes, Ryan en Marlies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joey

Hoi, Ik ben joey en ik heb een jaar onbetaald verlof genomen. Ik werk nu 10 jaar bij me bedrijf en ben toe aan iets nieuws. Daarom ga ik een jaartje naar australie 23 mei vlieg ik.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 4048

Voorgaande reizen:

23 Mei 2015 - 20 Mei 2016

work and holiday adventure australie

Landen bezocht: