Surf camp australia - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joey Jonge - WaarBenJij.nu Surf camp australia - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joey Jonge - WaarBenJij.nu

Surf camp australia

Blijf op de hoogte en volg Joey

04 Juni 2015 | Australië, Sydney

Maandag op weg naar surfcamp, eenmaal aangekomen lekkere lunch en gelijk naar de zee eerste les de basics en gelijk het water in whoop whoop dat ging lekker had gelijk al op mezelf gestaan.
Dinsdag vroeg op eten en daar gaan we weer het ging lekker dus s'middags een medium board. Woensdag smorgens een medium board s'middags een small board en het ging best lekker was wat moeilijker maar het lukte. Donderdag weer heel de dag op de small board en ik deed zelfs al af en toe shuffles vandaag laatste avond hier morgenochtend nog een dagje fun met de boards en de groep en dan weer terug na Sydney hopelijk vind ik een couchsurf plek anders weer in het wakeup hostel
Cya mates

Joey

Hoi, Ik ben joey en ik heb een jaar onbetaald verlof genomen. Ik werk nu 10 jaar bij me bedrijf en ben toe aan iets nieuws. Daarom ga ik een jaartje naar australie 23 mei vlieg ik.