Surf camp werken :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joey Jonge - WaarBenJij.nu Surf camp werken :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Joey Jonge - WaarBenJij.nu

Surf camp werken :)

Blijf op de hoogte en volg Joey

05 Juni 2015 | Australië, Sydney

Zo plannen gewijzigd ik kan op surf camp blijven als keukenhulp en mannetje van alles tot einde seizoen dus dat is tot niet deze zondag maar die zondag erop :)
Het is vrijwillig maar wel gratis eten slapen en Surfen ;)
Vandaag ging super goed drie keer voorbij de golfen gepeddeld 2 golfen helemaal gesurft dat was super.
live by the day
Cya mates

  • 05 Juni 2015 - 08:20

    Mirella:

    wauw, dat is te gek....veel plezier en een dikke kus van de huismus X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joey

Hoi, Ik ben joey en ik heb een jaar onbetaald verlof genomen. Ik werk nu 10 jaar bij me bedrijf en ben toe aan iets nieuws. Daarom ga ik een jaartje naar australie 23 mei vlieg ik.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 4049

Voorgaande reizen:

23 Mei 2015 - 20 Mei 2016

work and holiday adventure australie

Landen bezocht: